Klachten

Klachtenafhandeling

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u een tevreden klant bent en natuurlijk ook blijft. Dit proberen we door een goede service te verlenen, adequaat te reageren op eventuele opmerkingen, suggesties of klachten, een lage en goede prijs en kwaliteit verhouding van onze producten.


Toch kan het onverhoopt voorkomen dat u niet tevreden bent met onze service. Stuur dan een email naar info@cycle4you.nl en vermeld daar duidelijk onderstaande gegevens in zodat wij u klacht serieus kunnen behandelen. Er word dan binnen twee werkdagen contact met u opgenomen.

  • Voorletters
  • Achternaam
  • Adres
  • Postcode
  • Woonplaats
  • Klachtomschrijving
  • Ordernummer (indien mogelijk)

Cycle4you.com is aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. De bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkels dienen aan een aantal voorwaarden te voldoen. Webshop Keurmerk controleert de aangesloten webwinkels en bemiddelt bij eventuele geschillen.

Mocht u er met Cycle4you.com niet uitkomen, dan kunt u uw klacht ook indienen bij de Stichting Websop Keurmerk waar Cycle4you.com bij is aangesloten. De geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk zal dan bemiddelen in de betreffende kwestie. 

U kunt een klacht indienen via het klachtenformulier van de Stichting Webshop Keurmerk op  http://www.keurmerk.info/Home/Klacht
.